Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

"Είμαι δυστυχισμένος και θέλω να φύγω!"

Φαίνεται πως ανοίγει πλέον διάπλατα ο... δρόμος για την έλευση του Robihno στην Chelsea. Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ της Real παρέθεσε συνέντευξη Τύπου, στην οποία ανέφερε πως θέλει ν' αφήσει την Ισπανία και να πάρει μεταγραφή στους "μπλε".

"Για μένα δεν έχει αλλάξει τίποτα! Εξακολουθώ να θέλω να παίξω στην Chelsea. Είπα στον πρόεδρο, στον προπονητή μου και στον τεχνικό διευθυντή πως θέλω να φύγω. Είμαι δυστυχισμένος εδώ πλέον.

Θέλω να παίξω στην Αγγλία και ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να το δω αυτό να γίνεται", σχολίασε ο Βραζιλιάνος διεθνής.

"Ο πρόεδρος είπε πως αν έρθει μία πολύ καλή προσφορά θα με αφήσει να φύγω. Η Chelsea έχει κάνει μία μεγάλη πρόταση αλλά και μία τεράστια προσπάθεια να υπογράψει συμβόλαιο μαζί μου", τόνισε στην συνέχεια.

Ερωτηθείς αν αρνηθεί να παίξει για την Real, εφόσον η ομάδα του πει όχι σε μία ενδεχόμενη μετακίνησή του στην Αγγλία απάντησε: "Όχι δεν θ' αρνηθώ. Αν ο προπονητής μου θέλει να κρατήσει έναν δυστυχισμένο παίκτη στην ομάδα του τότε είναι δική του η ευθύνη!".

Επίσης δεν έκρυψε την ενόχλησή του για το γεγονός πως η Real προσπαθούσε και προσπαθεί ακόμη και τώρα να δελεάσει τον Cristiano Ronaldo: "Από τον Μάϊο προσπαθούσα ν' ανανεώσω το συμβόλαιό μου και από την Real δεν ήθελαν κάτι τέτοιο, επειδή ήταν σίγουροι πως θα έπαιρναν τον Cristiano Ronaldo. Τώρα που δεν πήραν κανέναν δεν μ' αφήνουν να φύγω!".

πηγή: www.englishfootball.gr