Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

Συνέντευξη Μπελέτι

Ο Τζουλιάνο Μπελέτι αποκάλυψε σε συνέντευξη του ότι πλέον έχει προσαρμοστεί στην Αγγλία τόσο αυτός όσο και η οικογένεια του, ενώ ευχαριστεί τους συμπαίκτες του Άλεξ και Πάολο Φερέιρα για την στήριξη που του παρείχαν.

Με τα Χριστούγεννα να έχουνε φτάσει στην μέση περίπου και το ποδόσφαιρο να συνεχίζεται στα περισσότερα πρωταθλήματα, ο αμυντικός της Τσέλσι Μπελέτι παραθέτει μια συνέντευξη στο site του συλλόγου μιλώντας για την εξάμηνη εμπειρία του στην Αγλλία, και για τον χρόνο προσαρμογής του στην χώρα. Ο Μπελέτι πρέπει να νιώθει τυχερός που η οικογένεια του τον ακολούθησε στην Αγγλία και θα βρίσκονται όλοι μαζί στην περίοδο των Χριστουγέννων, πράγμα σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή. “Είναι περίεργο το να αγωνίζεσαι στην Αγγλίας μιας και τόσο στην Βραζιλία όσο και στην Ισπανία το πρωτάθλημα διακόπτεται για την περίοδο των εορτών. Το καλό είναι όμως ότι η οικογένεια μου είναι εδώ μαζί μου, ενώ τα αδέρφια μου βρίσκονται στο Λονδίνο, οπότε η διαφορά δεν φαίνεται και τόσο πολύ”. “Δεν είναι εύκολο να αλλάζεις περιβάλλον και χώρα, δεν μπορείτε να το καταλάβετε αν δεν το ζήσετε. Εγώ όμως στάθηκα τυχερός γιατί οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν στο να προσασμοστώ, ο Ιλάριο, ο Πάολο Φερέιρα, και φυσικά ο Άλεξ ήταν κοντά μου από την πρώτη στιγμή, έτσι τώρα νιώθω άνετα στην ομάδα και την Αγγλία”.

Πηγη:
http://www.sport24.gr/