Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Χάνει το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ο Τέρι

Χωρίς τον Τζόν Τέρι, -οριστικά πλέον- αναμένεται να αντιμετωπίσει η Τσέλσι τον Ολυμπιακό, στο πρώτο παιχνίδι μεταξύ των δύο ομάδων στις 19 Φεβρουαρίου. Ο κεντρικός αμυντικός της Τσέλσι, παρά το γεγονός πως δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση, όλα δείχνουν ότι αυτό θα γίνει σε τρεις εβδομάδες.
"Έχω κάνει δύο προπονήσεις με τη δεύτερη ομάδα και άλλες δύο σε χαλαρούς ρυθμούς με την πρώτη. Δεν έχω νιώσει προς το παρόν κάποια ενόχληση και πιστεύω πως σε 10 ημέρες θα είμαι έτοιμος να παίξω", δήλωσε από την πλευρά του ο παίκτης, με τον Άβραμ Γκραντ ωστόσο να έχει διαφορετική άποψη.
"Είμαι έκπληκτος που δεν είπε πως θα επιστρέψει σε δύο ημέρες. Ξέρω πως θα κάνει τα πάντα για να επιστρέψει το συντομότερο. Απορώ πως δεν είπε ότι σε δύο μέρες θα είναι έτοιμος να παίξει! Εγώ νομίζω πάντως ότι θα μείνει εκτός δράσης για περίπου, ακόμη τρεις εβδομάδες".

Πηγη: http://www.contra.
gr