Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Ερευνα για επεισόδιο


Στο "μικροσκόπιο" της αστυνομίας βρίσκεται ένα περιστατικό που έλαβε χώρα στο Λονδίνο πριν μερικές μέρες και που φέρεται να έχει πρωταγωνιστές τον Τζον Τέρι, τον Ασλεϊ Κόουλ και τον Στιβ Σίντγουελ.
Ενας φωτογράφος, ο Τζέιμς Φοξ, ισχυρίζεται ότι οι τρεις παίκτες της Τσέλσι του επιτέθηκαν και τον απείλησαν με απώτερο σκοπό να μην δώσει προς δημοσίευση κάποιες φωτογραφίες που είχε τραβήξει νωρίτερα.
Οι τρεις ποδοσφαιριστές δειπνούσαν στο ελβετικό εστιατόριο "Vingt Quatre" μετά τη νίκη των "μπλε" επί της Μπόλτον την Κυριακή (7/10). Ο 26χρονος φωτογράφος περίμενε έξω από το εστιατόριο, ώστε να τραβήξει φωτογραφίες των ποδοσφαιριστών. Για… καλή του τύχη, ο Τζον Τέρι εμφανίστηκε περίπου στις 4 το πρωί με λερωμένα τα ρούχα του, σαν να είχε προηγηθεί… πόλεμος με φαγητό.
"Με ρώτησε πόσα θα έβγαζα από την φωτογραφία και του απάντησα 200 λίρες. Μου προσέφερε 300 για να τη διαγράψω, αλλά του είπα ότι δεν ήμουν έτοιμος. Η παρέα με περικύκλωσε και ένιωσα να απειλούμαι. Ο Τέρι, στη συνέχεια, προσέφερε σε έναν ταξιτζή 300 λίρες για να μου πάρει την φωτογραφική μηχανή. Ενας άλλος από την παρέα μου έβγαλε τις πινακίδες κυκλοφορίας από το σκούτερ μου και μου πέταξε το κράνος στο πεζοδρόμιο", διηγείται ο φωτογράφος, που υποστηρίζει ότι μόλις κάλεσε την αστυνομία έφυγαν όλοι.
Ο εκπρόσωπος της Σκότλαντ Γιαρντ ενημέρωσε σχετικώς: "Ερευνούμε μία υποψία παραβατικής πράξης".
Από την πλευρά της, η ομάδα διαψεύδει κατηγορηματικά ότι οι παίκτες της είχαν προκάλεσαν κάποιο πρόβλημα: "Κανείς παίκτης δεν εμπλέκεται σε κάποια ενέργεια που οδήγησε σε κάποια παραβατική πράξη. Είναι μία υποψία που ο σύλλογος αρνείται".
Πηγή είδησης: http://www.contra.gr/