Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Ντρογκμπά: "Ισως παραμείνω στην Τσέλσι"

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο να αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν με τη φανέλα της Τσέλσι ο Ντιντιέ Ντρογκμπά, με δηλώσεις του στο γαλλικό περιοδικό "France Football".

Ο επιθετικός από την Ακτή Ελεφαντοστού, είχε τονίσει τον περασμένο Οκτώβριο ότι η φετινή σεζόν ίσως αποτελέσει την τελευταία του στο «Στάμφορντ Μπριτζ» ενώ ομάδες όπως η Ίντερ, η Μίλαν και η Μπαρτσελόνα είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του.

"Όλοι με στέλνουν μακριά από την Τσέλσι αλλά τι θα λένε αν θα παραμείνω;" τόνισε αρχικά ο 30χρονος φορ ενώ συνέχισε λέγοντας: "Το σίγουρο είναι ότι δεν είμαι τόσο σταθερός και αποφασιστικός όσο ήμουν τους τελευταίους μήνες. Η οικογένεια μου νιώθει καλά στο Λονδίνο, το ίδιο και εγώ. Δεν παίζει ρόλο για μένα αν ο κόσμος νομίζει ότι δεν ξέρω τι θέλω. Πρόκειται για τη δική μου καριέρα, όχι τη δική τους".

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Μαρσέιγ αναφέρθηκε επίσης και στον επικείμενο τελικό του Champions League κόντρα στη Γιουνάιτεντ τονίζοντας: "Οι τελικοί δεν με φοβίζουν πλέον, όπως γινόταν πιο παλιά. Είναι γεγονός ότι έχω αγωνιστεί σε πολλούς τελικούς στην Αγγλία, οι οποίο με έχουν βοηθήσει να διαχειρίζομαι σωστά τέτοιους αγώνες και να κοντρολάρω τα συναισθήματα μου".

Όσο αναφορά για τις κατηγορίες που του έχουν αποδοθεί για θέατρο προκειμένου να κερδίζει πέναλτι υποστήριξε σχετικά: "Πέφτω στο έδαφος επειδή με σπρώχνουν και όχι επειδή θέλω να κλέψω. Καταλαβαίνω όσους με κατηγορούν για αυτό. Οι διαιτητές στο Αγγλικό πρωτάθλημα και στην Ευρώπη με πλησιάζουν πριν τους αγώνες και μου λένε: σήμερα δεν θα βουτήξεις, έτσι; Λατρεύω να το επαναλαμβάνω, είμαι ποδοσφαιριστής και όχι κολυμβητής, ωστόσο νομίζω ότι δεν με ακούν".